Известие

Collapse
No announcement yet.

СПЕШНО! Проблем с паленето.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • СПЕШНО! Проблем с паленето.

    Колеги, сега оставих колата на едно много убито място, не иска да пали Проблемът е следния: пъхам ключа, давам на контакт, чувам бензиновата помпа, изключвам имобилайзера, въртя ключа...и дотам, нито стартер, нито нищо, все едно не съм завъртял ключа. Веднага отидох до алармаджията, той ми каза, че единствената функция на имобилайзера е да спира бензиновата помпа и колата си пали и когато е пуснат, само че гасне след това. А сега нищо. Помагайте!
    Alfa Romeo 146 1.4 TS 16V 103hp '98 Junior - бивша

  • #2
    Щом не завърта стартера явно не ходи ток до там
    Alfa Romeo146 1.6i BOXER 96г.

    Comment


    • #3
      ако ти гаснат лампите -акумулатор. иначе разръчкай релетата до акумулатора, ако не стане-удари с нещо дървено стартера. може и клемореда на ключа да е. абе вземи 2-3ма юнака да те избутат.
      точка

      Comment


      • #4
        Не е от акумулатора. Сега ще пробвам с кабел директно да дам ток на стартера от акумулатора да видим дали ще тръгне.

        ЕДИТ: Дърпахме я малко и запали на трета (с много зор). Като я докарах до нас, пробвах да паля 2-3 пъти, пали. И загадката остава какъв може да е проблема, утре ако запали сутринта ще я закарам в един сервиз да погледнат стартера друго не се сещам.
        Last edited by Blade; d.m.y г., 19:57.
        Alfa Romeo 146 1.4 TS 16V 103hp '98 Junior - бивша

        Comment


        • #5
          Четки на стартера!Това с боя с дървото е номер точно заради тях!
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #6
            Не запали Днес нямаше и кой да ме дръпне малко...
            Alfa Romeo 146 1.4 TS 16V 103hp '98 Junior - бивша

            Comment


            • #7
              Оставих я днес в сервиза. Казаха ми заминали четки и бендикс 75лв части и 25лв труд. Освен това днес взимам денсо иридиума и ги слагам и тях и се надявам довечера колата да е доста живнала...
              Alfa Romeo 146 1.4 TS 16V 103hp '98 Junior - бивша

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Blade Покажи съобщение
                Оставих я днес в сервиза. Казаха ми заминали четки и бендикс 75лв части и 25лв труд. Освен това днес взимам денсо иридиума и ги слагам и тях и се надявам довечера колата да е доста живнала...
                Айде дано, колега! Аман от даване на пари по майстори и за части
                Alfa Romeo 145 1.4 16V TwinSpark 103hp [1998]
                Peugeot 206 1.4 74hp [2001]
                Renault Megane 2 1.5 dCi 100hp [2005]

                Comment


                • #9
                  Четки и бендикс сменени, сложих денсото и колата определено живна. Не е напълно изчезнал проблема с пукането и забиването на нос, но сега вече е почти минимално (оказа се, че и бубините и кабелите са заминали, но нямам пари сега да ги сменям и тях).
                  Last edited by Blade; d.m.y г., 14:02.
                  Alfa Romeo 146 1.4 TS 16V 103hp '98 Junior - бивша

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Blade Покажи съобщение
                    Оставих я днес в сервиза. Казаха ми заминали четки и бендикс 75лв части и 25лв труд.
                    сичкото хубаво ама ти имал ли си проблем със паленето преди. Четките ясно, АМА бендикса ЗАЩО са го сменили ??? ти видя ли стария бендикс ? НЕ обвинявам майстора че те е прецакал НО съм се нагледал на "гладни майстори" дето УЖ сменят някви части

                    П.П. НЕ обвинявам никой ,дори не ги познавам, просто питам
                    146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
                    145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от didko_boy Покажи съобщение
                      сичкото хубаво ама ти имал ли си проблем със паленето преди. Четките ясно, АМА бендикса ЗАЩО са го сменили ??? ти видя ли стария бендикс ? НЕ обвинявам майстора че те е прецакал НО съм се нагледал на "гладни майстори" дето УЖ сменят някви части

                      П.П. НЕ обвинявам никой ,дори не ги познавам, просто питам
                      Ей сега ще ти обясня защо!
                      Щото 25+75=100!
                      Бендикса и четките едва ли са 75 лева,както и 25 за тоя ремонт са на долна граница!
                      Иначе може и електрически бендикси да са започнали да слагат на Алфите ни,ама аз още не съм виждал.
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                        Ей сега ще ти обясня защо!
                        Щото 25+75=100!
                        Бендикса и четките едва ли са 75 лева,както и 25 за тоя ремонт са на долна граница!
                        Иначе може и електрически бендикси да са започнали да слагат на Алфите ни,ама аз още не съм виждал.
                        Напълно прав си колега! Бендикса не го погледнах, реших да им се доверя, уж бяха мои хора...
                        Alfa Romeo 146 1.4 TS 16V 103hp '98 Junior - бивша

                        Comment


                        • #13
                          ---
                          Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 22:52.
                          Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                          Comment


                          • #14
                            Ванка,тия стартери,особено при неговия случай,си е класика в жанра.
                            Четки и нищо друго.Гледам,че си объркал бендикса с шалтера.Шалтера е трудно да го хванеш,преди да се зговни,а бендикса или работи или започва да вие,малко преди да се зговни и той!Тука,обаче нямаме нито един от тия признаци,а само четки.При такъв ремонт,така или иначе стартера е долу и е добре да се сменят и втулките.Струват стотинки и се сменяват много лесно.Сегашните са много точни и нямат нужда от райбероване.
                            Значи 6-8 лева за четки и грубо 2 лева за втулки.Сега става интересно.Аз за ремонт на стартер не взимам по-малко от 30 лева.Стигам и до 70-80,зависи на какво е.Щом ти кажат под 30 лева,значи нещо те ебават.Или в материали или нищо съществено не са наравили.Проблема е бил друг и по правило елементарен.
                            Сега си сметни,като те" одера" аз с 35 лева,плюс посочените материали,колко ще ти се върже и как ще бъде свършена работата!
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #15
                              ---
                              Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 22:52.
                              Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                              Comment

                              Working...
                              X